fbpx

28 feb 2017

UW ELEKTRONISCHE FACTUUR

Incozina start met het elektronisch verzenden van de factuur van uw sociale bijdragen. Er zijn diverse redenen waarom wij de overstap doen naar digitale verzending.

Van de voordelen voor het milieu moeten wij u niet meer overtuigen. Er wordt minder papier gebruikt  waardoor het milieu minder zwaar belast wordt.

Maar er zijn nog andere voordelen.

  • U kan uw factuur direct digitaal opslaan waardoor ze sneller en gemakkelijker te raadplegen is.
  • U hebt ook toegang tot een elektronisch archief waar uw facturen zijn opgeslagen. Geen archiefwerk meer van uw papieren facturen.

Het verzenden van uw factuur verloopt via een volledig beveiligde methode. Dit maakt zowel voor u als voor  ons de correspondentie overzichtelijker. Uw factuur kan dus niet meer verloren gaan.

Voor u als klant betekent deze verandering dat u niet langer papieren facturen ontvangt. Wij zullen uw elektronische facturen versturen naar uw bij ons gekende emailadres. Wenst u dat de factuur naar een ander emailadres wordt verstuurd dan kan u ons dit laten weten via info@incozina.be of via uw klantenbeheerder.

Elektronisch factuur ontvangen, maar momenteel niet in de mogelijkheid om te betalen? Voorkom financiële sancties. Lees hier meer over de oplossingen bij betalingsmoeilijkheden voor het betalen van de sociale bijdragen.